Over mij

Maak  van elke maaltijd voor het werk of gewoon wanneer je vrij bent een feestje. Laat dat nou precies één van de redenen zijn dat ik deze blog gestart ben.

Waarbij gezond eten wat goed is voor je lichaam en bijzondere ingrediënten op de voorgrond staan.
Dat is mijn visie en dat draag ik ook uit!
Wanneer ik avonddiensten draai wil ik gezond eten. Het is heerlijk om even tussen je werk door te genieten van je eigen gemaakte eten, wat tevens ook nog eens gezond is.

Gezond eten is gemakkelijker dan je denkt en hoeft zeker niet lang te duren voordat het klaar is.

Met deze wil ik jou inspireren om te genieten van eten en gezonder te eten zonder al te veel suikers.

Heb je vragen, plaats dan gerust een reactie op mijn blog.


'Food is the ingredient that binds us Together'

Reacties

Populaire posts