Hotspots in Gent

Te lange tijd geleden dat ik een artikel heb geplaatst op mijn blog.
Vorig jaar ging ik  met mijn ❥ een weekendje naar Gent, maar wauw wat hebben ze hier een lekkere eettentjes, voor iedereen wat wils een paar tips die ik echt niet voor mijzelf kon houden. 



Cafe Rosario 
Een cafeetje wat je echt niet mag missen. Het zit super centraal gelegen aan het Emile Braunplein 11.
Ze verkopen hier allerlei soorten koffie's met smaakjes en een uitgebreid assortiment aan chocolademelk. 



Goesting 
Een klein maar gezellig plekje voor een bakje koffie en een taartje.
Je kan hier veel zelf gemaakte verse producten eten in bijzonder combinaties. 









Het moment ❣
De laatste is eigenlijk wel het beste bewaarde geheim qua eettentjes in Gent. 
Je loopt langs het Gravensteen en dan kom je in de Brugstraat, stop sowieso bij nr 20. 
Eigenlijk is het het beste om dit eettentje zelf te ervaren. Wij aten de quiche met bieten, een aanrader!









Reacties

Populaire posts